בלוג

7 הטעויות הנפוצות ביותר של אתרים לא יעילים

נוכחות מוצלחת באינטרנט דורשת הרבה שינוים , שינוים שנותנים אחדות של הרמוניה.
בלוגים, מדיה חברתית, SEO, שיווק בדוא”ל, ופרסום בתשלום . בכל אלו נמצא במרכז את האתר שלך. אם הכל לא מוכן כהלכה, אתה תוכל להחמיץ הזדמנויות למקסם את השיווק הדיגיטלי שלך ואת התוצאות.

אלה הן 7 הטעויות הנפוצות ביותר של אתרי אינטרנט לא יעילים

טעות 1# : שיחות לא ברורות או לא קוראות לפעולה לשם מטרה עסקית

זה קריטי כי אתר אינטרנט מתקשר אל הקורא מה לעשות לאחר “הנחיתה” בדף האינטרנט או לכותב בלוג. לחצני קריאה מפורטים יעודדו את המבקרים לנקוט פעולה בין אם הם לוחצים על דף אחר או על פוסט אחר, או מבקשים ייעוץ / הערכה. לא משנה מה הצעד הבא, קריאות אלה לפעולה צריכות להופיע בכל דף במיקומים בולטים.

טעות 2# : שימוש בעיצוב אתר שאינו מעורר תגובה מהגולשים

הידעת, יותר מ -50% מהתנועה באתר מגיעה מחיפושים במכשיר הנייד?

אתר שמגיב לאט, או עיצוב לא תואם למובייל יפגע בהמרת גולשים ללקוחות. גולשים רבים יעדיפו ללחץ על הלחצן “אחורה” כדי לחפש אחר אתר אחר שיענה לצרכים שלהם. עיצוב דינמי מותאם לכל סוגי המסכים (אתר בעיצוב רספונסיבי) מבטיח שהאתר שלך יהיה קל לשימוש במכשירים ניידים ולא ייפגע בדירוגי Google בתוצאות החיפוש לנייד.

טעות 3# : זמן טעינה איטי

דפדפן האתר שלך צריך להיטען ב 2 שניות או פחות. כאשר זמן הטעינה הוא איטי יותר, קיים סיכון גבוה כי תאבד את סבלנות המבקרים. בנוסף, מנועי החיפוש יכולים להעניש את האתר שלך עבור בעיות אלה.

טעות 4# : מידע מיושן

מתי היתה הפעם האחרונה שעדכנת את המידע באתר שלך? חשוב על אתר האינטרנט שלך כחנות מסחר דיגיטלית. ודא שהמידע טרי ורלוונטי לקהל היעד שלך. התוכן צריך להיות תמיד נוכחי.

טעות 5# : ניווט מסובך

אם המבקרים באתר נתקעים כי הם לא יכולים להבין לאן ללכת בשלב הבא, הם יעזבו את האתר. ניווט גרוע יכול להניע אנשים לעבור לאתרים של המתחרים שלך. חוויית המשתמש היא קריטית כדי להקל על הלקוחות לנווט באתר שלך.

טעות 6# : הזנחת אופטימיזציה למנועי חיפוש

ללא קידום אורגני SEO מקצועי, האתר שלך לא יופיע בתוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך. בחירת אסטרטגיה וביטויי מפתח לקידום, יובילו את האתר לחשיפה עצומה.
בנוסף, פעילות שוטפת של קידום אורגני, על מנת למקסם לידים שמגיעים מהחיפושים ממילות המפתח הארוכות (long tail) רלוונטים יותר לעסק שלך.

חשוב לפרסם תוכן מותאם למילות מפתח כדי לשתף תוכן רלוונטי ורענן עם הקוראים שלך. כל דף , או כתיבת בלוג צריכה להיות מותאמת עבור מילת מפתח אחת. מילת מפתח זו צריכה להיות ממוקמת בכותרת, בתגי כותרת, בפסקה הראשונה, בטקסט עם תבליטים / מודגש, כתובת אתר ותגיות לתמונות – Alt-Image-Tag.

טעות 7# : קושי למצוא מידע ליצירת קשר

כמה קשה לאתר את פרטי הקשר שלך? פרטים אלה צריכים להיות נגישים בקלות בכותרת של כל דף. כמו כן, קישור ברור וגלוי לדף “צור” כדי להקל על הלקוחות להגיע לעסק שלך.

האם אתה רוצה למנוע טעויות נפוצות אלה באתר שלך? צור קשר עם צוות העיצוב המומחה שלנו ב-DoitDigital לאתר מותאם אישית, על מנת למקסם את היכולות של העסק שלך.

טעויות באתרי אינטרנט

רוצה שנחזור אלייך?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים

רוצה אתר וורדפרס משלך?

השאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם

סגירת תפריט