כלים לקידום אתרים

כלי מילות מפתח - 13 כלים למחקר מילות מפתח בגוגל

כדי לבצע מחקר מילות מפתח בצורה טובה יש להשתמש בכלים למציאת מילות מפתח, כלי מילות מפתח מאפשרים למצוא כמה שיותר ביטויים רלוונטיים לקידום בגוגל ובמנועי חיפוש שונים.
מגוון רחב ככל הניתן של ביטויים מאפשר למצוא את מילות המפתח הספציפיות הניתנות לקידום, בכדי להגיע לכמות חיפושים מקסימלית אך בעלי תחרות נמוכה על מנת להגיע לתוצאות מהירות.

מומלץ לבצע את המחקר מילים לפני בניית האתר על מנת להכין מבנה אתר היררכי על בסיס המחקר.

בפוסט הבא ריכזנו עבורכם מספר כלים לתכנון מילות מפתח שיאפשרו לכם אסטרטגיית קידום מוצלחת.

כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל Google KeyWord Tool

כלי מילות המפתח של גוגל מוכר בשם מתכנן מילות המפתח של גוגל או באנגלית Google KeyWord Tool, הכלי מופעל על ידי גוגל והגישה אליו ניתנת על ידי שימוש במערכת הפרסום של גוגל Google Ads.
על מנת להגיע אל הכלי היכנסו אל מערכת גוגל אדוורדס לחצו על “כלים” או “Tools” (האייקון של המפתח שוודי מצד שמאל למעלה) > מתחת ללשונית “תכנון” לחצו על מתכנן מילות המפתח.

המערכת מאוד מומלצת לשימוש מכיוון והכלי שייך לגוגל ומציג נתונים אמינים מאוד ומעניק נתונים נוספים רבים כמו: נפח חיפושים חודשי, רמת התחרות, מחיר לקליק ועוד.

דבר נוסף לגבי המערכת, במידה ואין לכם קמפיין פעיל המערכת תציג נתונים חלקיים, כלומר תתן לכם טווח בפרמטר “חיפושים חודשיים” בין 10-100, 100-1,000, 1,000-10,0000 וכן הלאה, אפשר להקים קמפיין דמה על סכום מינימלי לקבלת כל הנתונים.

מחיר: חינם, לקבלת נתונים מלאים יש צורך בקמפיין פעיל של מספר שקלים/ אגורות בחודש.
שפה: עברית, אנגלית וכל שאר השפות.

רנק טרקר RankTracker

אחד הכלים האהובים עליי למחקר מילות מפתח, הכלי מאפשר חיפוש ביטויים על ידי שימוש במספר כלים ביניהם גם הכלים של גוגל ביניהם:

  • Google KeyWord Tool
  • Google Suggest
  • Google Instant
  • ביטויי שאלה (שאלות שנשאלו בגוגל)

ניתן להזין לכל כלי כמה ביטויים שאתם רוצים לקבלת הצעות למילות מפתח נוספות, הכלי מרכז את כל הביטויים בלשונית Sandbox מסודרים לפי תיקיות המכילות את הביטוי המרכזי וביטוי זנב ארוך לאותו ביטוי, ניתן לסדר את התיקיות בכל דרך שתבחרו, בנוסף, הכלי מאפשר כמות בלתי מוגבלת של ביטויים למחקר.

Rank Tracker מציג נתונים חיוניים גם כן כמו, נפח חיפושים וכמות מתחרים, את כלי מילות המפתח יש להוריד על גבי המחשב בניגוד לשאר הכלים.

מחיר: הכלי קיים גם בגרסה חינמית וגם מאפשרת מספר מסלולים בתשלום חד פעמי.
שפה: עברית, אנגלית וכל שאר השפות.

Ubersuggest

Ubersuggest הוא כלי מעולה למחקרי SEO שונים ובשל כך הוא כלי מעולה למחקר מילים בגוגל מכיוון והוא נותן סקירה מלאה על כל ביטוי שהוא מציע.
לאחר הזנת מילות מפתח אל הכלי לחצו על לשונית “Keyword Ideas” תוביל אתכם אל הצעות לביטויים נוספים, ברירת המחדל היא Suggestions (הצעות), לרוב האופציה הזאת תתן לכם מספר מצומצם של ביטויים עליו הכלי ממליץ, לחיצה על לשונית Related (ביטויים קשורים) תוביל אתכם לכל מילות המפתח שהכלי מצא רלוונטיים עבורכם.
היתרון של הכלי Ubersuggest הוא שבלחיצה על ביטוי שיכול להיות רלוונטי הכלי יציג בצד ימין של המסך נתוני SEO על המתחרים המובילים באותו ביטוי:

  • כמות מבקרים המגיעים מאותה מילת מפתח.
  • כמות הלינקים שמפנים לעמוד המתחרה.
  • ציון Domain Score /DS.
  • כמות השיתופים של העמוד המתחרה ברשתות החברתיות.

מחיר: חינם, ללא עלות.
שפה: עברית, אנגלית ושאר השפות.

keywordtool.io

keywordtool.io הוא כלי מילות מפתח שמאפשר לבצע בדיקת מילים גם בפלטפורמות נוספות מלבד גוגל, ומתאים גם למי שמעוניין בקידום מוצרים, תכנים ותוכניות שותפים שונות.
הכלי מאפשר בדיקת מילים בפלטפורמות הבאות:

  • Google
  • YouTube
  • Bing
  • Amazon
  • Ebay
  • Play Store
  • Instagram
  • Twitter

מחיר: קיימת גרסה חינמית מאוד מוגבלת, המחירים מתחילים ב- 69$ לחודש (תשלום אחת לשנה)
שפה: תומך בעברית, אך על מנת לקבל את יתרונות הכלי מומלץ להשתמש למחקרים בשפה האנגלית.

כלי מילות מפתח

קטגוריות בבלוג

רוצה שנחזור אלייך?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים

רוצה אתר וורדפרס משלך?

השאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם

גוגל טרנדס Google Trends

גוגל טרנדס (Google trends) הוא יותר כלי לבדיקת עונתיות של ביטויים אך יש מספר שיטות שבהם ניתן להשתמש בו גם למחקר מילות מפתח, אם תרשמו בשורת החיפוש ביטוי מסוים, מתחת לגרף הכלי יאפשר לכם לראות שאילתות מובילות נוספות.
למדריך גוגל טרנדס ושיטות קידום בעזרת הכלי לחץ כאן.

בנוסף, טריק נחמד לאתרי תוכן כמו אתרי חדשות, מקומונים וכד’, הכל מאפשר שני פיצ’רים למציאת ביטויים עם נפח חיפושים גבוה:

  • חיפושים פופולריים – בשימוש בפיצ’ר “החיפושים הבולטים עכשיו” הכלי יחשוף בפניכם רשימה של הנושאים המחופשים ביותר בגוגל – דרך מעולה להשיג הרבה טראפיק ודי מהר.
  • השנה האחרונה בחיפוש Google – שימוש בפיצ’ר הזה יאפשר לכם לראות רשימה על פי קטגוריות של הביטויים המחופשים ביותר השנה.

מחיר: חינם.
שפה: כל השפות

Word Tracker

WordTracker הוא כלי מילות מפתח מאוד ידידותי, גם כאן הכלי מאפשר לבצע את החיפוש במספר פלטפורמות אך עובד בצורה הטובה ביותר בשפה האנגלית.
הכלי מאפשר לחפש ביטויים נוספים לקידום, ציון על רמת התחרות עבור כל ביטוי (בין 0 ל- 100) ואפילו מאפשר לכם לבדוק רמת תחרות על פי כמות מתחרים בעלי מטה טייטל זהה למילת המפתח יחד עם קישור עם טקסט עוגן (Anchor Text) מדוייק למילת המפתח.

מחיר: קיימת גרסה בחינם אך לא תאפשר לכם גישה לכל מילות המפתח שהצליחה למצוא.
שפה: הכלי תומך בעיקר בשפה האנגלית.

hypersuggest

כלי ידידותי למציאת מילות מפתח חדשות, הכי מאפשר ריבוי שפות וחיפוש ב- 9 פלטפורמות שונות כולל ביטויי שאלה, חיפוש ביטויים דומים באתרי קניות ובאתרי חדשות.

מחיר: אפשר להשתמש בכלי בחינם, יש גרסת פרו ב- 12$ לחודש ויש אפשרות לרכישת תוספים שונים.
שפה: תומך בעברית אנגלית ושאר השפות.

Soovle

Soovle כלי פשוט למציאת מילות מפתח לקידום, הכלי מתבסס על השלמה אוטומטית בדומה ל-Google Instant ו- Google Suggests רק שהוא מאפשר באופן מיידי לקבל את המידע ממקורות נוספים כמו:

  • Google
  • Bing
  • Yahoo
  • YouTube
  • Amazone
  • Wikipedia
  • Answers.com

מחיר: חינם.
שפה: עברית אנגלית ושאר השפות.

Answer The Public

כלי פשוט לשימוש המאפשר חיפוש שאילתות רבות, הכלי מאפשר למצוא שאילתות דומות, סינון על פי א’-ב’, גרסאות השוואה של הביטוי (VS), אופציות מומלצות, וביטויי שאלה. 

הכלי יעיל מאוד במציאת ביטויי זנב ארוך (Long Tail) אך החיסרון שהוא לא מציג נתונים נוספים כמו כמות חיפושים ורמת תחרות.

מחיר: קיימת גרסת פרו (PRO) לכלי אך אין בה צורך.
שפה: תומך במספר שפות מצומצם, תומך באנגלית אך לא בעברית.

SERanking

מערכת ידידותית המתמקדת בסריקות SEO שונות, ניתן לבצע בדיקות שונות במערכת, על מנת להגיע לכלי מילות המפתח שלה יש לנווט בתפריט צד של המערכת ל- Keyword Suggestions tool.

כמו כן SERanking מאפשרת חיפוש ביטויים נוספים בכלי מילות המפתח שלה על ידי 3 דרכי חיפוש:

  1. חיפוש ביטויים דומים.
  2. חיפוש ביטויים קשורים.
  3. חיפוש ביטויי זנב ארוך Long-Tail.

מחיר: הגרסה החינמית לא מציגה את כל הנתונים לכן מומלץ לרכוש את גרסת הפרו החל מ- 39$ לחודש.
שפה: עברית אנגלית ושאר השפות.

רוצה שנחזור אלייך?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים

רוצה אתר וורדפרס משלך?

השאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם

Semrush

סמראש Semrush הוא כלי הנותן פתרון להרבה כלי SEO, כלי מילות מפתח ניתוח מתחרים, סריקת קישורים חיצוניים ועוד רבים אחרים.
כלי מילות המפתח במערכת Semrush מתאפשר על ידי מספר אופציות:

  1. כלי מילות המפתח של סמראש “Keyword Magic Tool” – הכלי מאפשר מציאת ביטויים דומים לביטוי המפתח שהוזן יחד עם מידע נוסף כמו: כמות חיפושים, זיהוי מגמות בגוגל טרנד, ציון תחרות לביטוי (בין 0 ל-100), עלות CPC ועוד רבים נוספים, ניתן להגדיר גם את העמודות לתצוגה.
  2. כלי מחקר מתחרים “Keyword Gap” – שימוש בכלי הזה יאפשר לכם לערוך השוואה בין המתחרים שלכם, ולמצוא ביטויים נוספים שאולי לא חשבתם עליהם.

מחיר: בין הכלים היקרים והיעילים שיש ל- SEO, מתחיל ב- 100$  לחודש.
שפה: עברית, אנגלית ושאר השפות.

Ahrefs

הכלי Ahrefs הוא אחד הכלים האהובים עליי בכל הקשור ל- SEO, הכלי מבסס את הנתונים שהוא מקבל בעיקר מקישורים חיצוניים אך ממש לא רק, Ahrefs היא מערכת שלמה לקידום אורגני ונותנת פתרונות וכלים רבים.

בין הכלים ש- Ahrefs ניתן למצוא כלי בשם Keyword Explorer ועל ידי שימוש בכלי ניתן לקבל הרבה מידע על התחרות של מילות המפתח שהכלי יציע לכם.

הכלי סורק בכל ביטוי את 10 התוצאות הראשונות ונותן ציון על רמת הקושי להיכנס לעשיריה הראשונה (בהתבסס בעיקר על פרופיל הקישורים שלהם) ומעניק ציון בין 0 ל- 100.
כמו כן, הכלי מעניק מידע על התנהגות המבקרים באותה מילת מפתח כמו לדוגמא ממוצע לקוחות חוזרים Return rate, המציין את מספר הפעמים (בממוצע) שאותו גולש ביקר באתר לאחר חיפוש מילת המפתח.

הכלי יחסית יקר אך מאוד מומלץ לצורכי קידום אתרים אורגני ומעניק מאגרי מידע עצומים לביצוע  אופטימיזציות שונות באתר ומחוצה לו.

מחיר: החל מ- 99$ לחודש.
שפה: אנגלית עברית ושאר השפות.

WebCEO

WebCEO היא מערכת שלמה לקידום אתרים אורגני, לדעתי בין הכלים הכי מפותחים לקידום אתרים, הכלי מעניק תמיכה מלאה בעברית ומאפשר דוחות קידום מא’ ועד ת’.
בין האפשרויות תוכלו למצוא כלים לאופטימיזציות On-Site שונות, סריקות קישורים נכנסים, סריקת קישורים רעילים, כלי מילות המפתח כמובן ועוד רבים, בנוסף המערכת מאפשרת פתיחת פרויקט ויוצרת עבורכם צ’ק ליסט לקידום האתר הכולל משימות לביצוע בזמן אמת, יחד עם זאת מערכת WebCEO ידידותית להפליא.

את כלי מילות המפתח של המערכת ניתן למצוא על ידי פתיחת פרויקט חדש > בחירת כלי > מחקר מילות מפתח > קבל רעיונות למילות מפתח.

כלי מילות המפתח של WebCEO מאפשר מחקר מילות מפתח על ידי חיפוש ביטויים דומים, מחקר מתחרים והצעות מכלי מנהל האתרים של גוגל (Google Search Console).
לאחר חיפוש מילות מפתח נוספות המערכת תאפשר מידע נוסף על כל ביטוי:

  • נפח חיפושים.
  • רמת תחרות.
  • עונתיות על פי גוגל טרנדס.

מבין מערכות מעקב מיקומים מערכת WebCEO נחשבת למערכת יקרה בשוק אך לגמרי מעניקה ערך מוסף.

מחיר: מתחיל ב- 39$ לחודש.
שפה: עברית ואנגלית.

עוד טיפים למציאת מילות מפתח

מעבר לכלים אוטומטיים ישנם עוד דרכים למציאת מילות מפתח בחינם שהכלים האוטומטיים לפעמים מפספסים.

השלמה אוטומטית של גוגל - Google Instant

כלי השלמה האוטומטית של גוגל Google Instant מאפשר ביטויים נוספים שגולשים חיפשו בהתבסס על מה אתם מקלידים, התחילו לרשום ביטוי מסוים וחכו לפני שתלחצו על “Enter”, גוגל תציע עבורכם השלמה לביטוים נוספים, הכניסו אותם גם כן למחקר שלכם ותמצאו פעמים רבות ביטויים בעלי תחרות נמוכה שכדאי להכניס למחקר המילים שלכם.

הצעות חיפוש נוספות של גוגל - Google Suggests

בדומה לכלי ההצעות של גוגל, גוגל מציעה כלי נוסף הנקרא Google Suggests, לאחר חיפוש ביטוי מסוים בגוגל גללו מטה עד לתחתית הדף, גוגל תציע לכם מספר חיפושים דומים שיכולים גם הם להיות רלוונטיים.
שני הכלים מאוד מומלצים מהסיבה שרוב המקדמים מזלזלים בשיטה הזאת ומעניקים לכם ביטויים בעלי תחרות נמוכה.

רוצה שנחזור אלייך?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים

רוצה אתר וורדפרס משלך?

השאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם

סגירת תפריט